Proč jsem se zaregistrovala

06.12.2010 00:27

Každý, kdo na mé stránky zavítá, tak si po přečtení nejspíš říká, jestli se registrace vůbec vyplatí, jestli výrobky opravdu fungují, jestli nejsou drahé... Tak přesně tyto otázky mě při seznamování s výrobky napadaly taky. Nakonec vyhrálo přesvědčení, že chci konečně začít používat ekologické výrobky a neničit si zdraví všemi těmi chemickými přípravky, které pak nakonec zničí i naše okolí.

Takže jsem při registraci využila možnosti získání vzorků zdarma a udělala si sama pro sebe objednávku přes 2.000,-Kč a začala výrobky testovat. Neočekávala jsem nějaké zázraky, ale opravdu jsem byla mile překvapena, hlavně vůní a kvalitou všech přípravků ( jsem vystudovaná prodavačka drogistického zboží ). Hned se uklízí a umývá lépe, když Vám přípravky voní a ta vůně přetrvává i po úklidu a navíc, když ještě fungují jak mají.

Vzorky hodně v oslovování zákazníků pomáhají, rozhodně doporučuji udělat si svoji první objednávku větší a získat je tak zdarma, vyplatí se to!

Ať už se rozhodnete pro nebo proti tak Vám přeji hodně štěstí a v případě toho "PRO" Vám velmi ráda se  vším pomůžu a poradím, stačí mi napsat na emailovou adresu, kterou máte na úvodní straně v kontaktech.

Zpět